dinsdag 27 januari 2009

Dinsdag ........

Hallo allemaal....

Vandaag weer een dinsdag...weekjes vliegen weer voorbij!
Bijna is de eerste maand van het nieuwe jaar alweer over en beginnen we aan de tweede maand.
Vandaag niet veel gedaan.....meisjes waren naar school en uit school, mocht Lola mee met oma.
Daar heeft ze dan ook gegeten en gespeeld.
Jill dus ff voor mij alleengehad.....die speelde zo lief met de playmobil!

De plannen voor deze week zijn: Donderdagavond ga ik met collega`s op pad.
We volgen dan een kookworkshop waar ik wel zin in heb.

Ik werk deze week dan donderdagochtend en zaterdagochtend.

Van het weekend moet mies werken, dus ben ik voor een groot gedeelte alleen met de meiden, maar we vermakenons wel hoor.
Lekker knutselen en spelen, we komen het weekend wel door.

Voor nu....fijne avond nog en laat een berichtje achter als je geweest bent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten