donderdag 8 januari 2009

Nieuw canvasdoek!

Ik had voor ijn kerstpakket een boekje gehad met spulletjes waaruit ik iets kon kiezen.
Ook zat er een canvasdoek bij van 80x80, super natuurlijk, dus die nam ik maar.
Meteen een leuke foto uitgezocht van Jill, want van Lola hebben wij al een kleiner versie van zo n doek.
En vandaag werd die bezorgd...super natuurlijk.
Moet er nog wel een passend plekje voor zoeken nog, maar dat tie er al is, hij is zo gaaf.

Meiden zijn afgelopen maandag weer naar school gegaan, was weer leuk vonden ze.
Dan duren twee wkeen toch wel lang!
Maar nu weer het normale ritme te pakkeen denk ik, aloewel........
Elke morgen gaat mijn wekkeetje, maar liggen de meiden nog in katzwijm.....hihi
Ze zijn uitgeblust deze vakantie.

Nou luitjes, tot snel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten